Petit Beure

Biscuite extra

De ce? (7) May 30, 2011

Filed under: de ce — biscuiteS @ 9:13 pm
Tags: , ,

De ce parul meu decide sa stea in toate partile, tocmai atunci cand trebuie sa ma intalnesc cu cineva important?

Bai, si pot sa jur ca este un fel de complot de-al lui. Cand nu am nimic de facut si pierd vremea prin casa, la calculator sau prefacandu-ma ca o ajut pe mama la gatit, sta perfect; niciun fir nu rasare mandru si nici nu doreste sa iasa in evidenta. Dar atunci cand trebuie sa ies, whoaaa, se lupta pentru suprematia punctelor cardinale, nu alta!

 

11 Responses to “De ce? (7)”

  1. Ana-Maria Says:

    De ce? Pt că poate, pt că mereu trebuie să fie ceva, dacă nu e tocul, e coşul tocmai apărut, e o unghie care se rupe, sau perioada lunii fix când îţi faci planul de pantaloni albi sau nu ştiu ce fustiţă şi tot aşa. Şi părul meu e aiurit, la facultate îmi stă în toate felurile, acasă zici că am ieşit de la coafor.

  2. Lusio Says:

    Pai daca va mai bate vantu uneori:)) Acasa nu te bate niciun vant de aia mai sta impecabil si se mai strica doar daca te tavalesti prin pat.

  3. Enka☮ Says:

    huh, la mine e la fel.

  4. TED Says:

    hahaha. ieri mi-am aranjat parul cumva. dar apoi am dormit in tren si mi s-a stricat tot.am observat asta dupa ce am coborat din tren. oricum m-a prins o ploaaaaaaaaaaaie si am fost tot ud :)). deci, lucky me.

  5. biscuiteS Says:

    @Ana-Maria: Dar ma enerveaza! Ca am senzatia ca nu toate se confrunta cu problema asta. Cand le vezi pe unele aratand perfect din cap pana in picioare, iti vine sa pleci acasa si sa nu mai iesi. Am probleme cu capul acum, ca la picioare ma descurc.

    @Lusio: Nu e de la vant, e de la modul in care dormi noaptea, te foiesti, se usuca si toate cele. Vantul e oarecum neimportant in ecuatia asta.

    @Enka: Ghinioniste, ce mai!

    @TED: Haha! Ieri m-a prins si pe mine o ploaie torentiala. Eram uda pana la piele, de par nici sa nu mai zic. Asta e! A fost interesant. Oricum nu statea el prea bine cand am plecat, asa ca nu m-am plans. Tocmai ce il pusese la locul lui ploaia :)! Ma bucur sa aflu ca nu am fost singura care nu s-a uitat la prognoza si nu a avut umbrela! Lucky us!

    • Lusio Says:

      O fi greu S.. sa (ce sasaiala :mrgreen: ) ai faze d-astea.. dar tin sa-ti spun ca mie-mi plac si respect fetele ce se incapataneaza sa-si tina parul mai lung :mrgreen: Si faptul ca suportati parul razna ma face iar sa va apreciez :)))

      Acum sa zambim oleaca.. Stii ca eu in clasa a 8-a eram IN LOVE dupa una tot cu nume ca al tau ? Doamne ce-am mai iubit-o in tacere 😆 Si dupa ce n-am mai fost in clasa cu ea, inca ma mai gandeam la ea 😆

      Poate te intrebi de ce n-o tot abordam.. N-am facut-o caci parea o fata mai bad (mai indiferenta) la caracter. Uneori cred ca m-a si respins… Desi peste un an si ceva, m-a cautat direct la usa si m-a invitat pe afara.. iar atunci cand i-am deschis usa m-a pupat pe obraz (ambii).

      Si ca tot ziceai tu de fete tralalala.. eu ce dracu sa fi inteles la faza asta ultima ? 😆 In trecut a aratat mai indirect ca nu ma vrea.. si peste un an vine PERSONAL LA USA MEA/LA APARTAMENTUL MEU.. ma pupa pe obraz si ma invita pe afara sa ne plimbam impreuna:))

      Din pacate eu trebuia sa plec in alt oras atunci.. si evident ca plimbarea s-a amanat. Si de atunci n-am mai intalnit-o pe cea cu numele ca al tau :mrgreen:

      Interesanta poveste a ? :mrgreen:

      • Lusio Says:

        Eram aman2 la liceu (spre ultimul an).. deci n-au mai fost intalniri zilnice de generala..

        Ci doar unele rare pur si simplu pe strada sau prin zone..

        Si cu toate astea s-a decis ca intr-o zi sa ma caute personal si sa ma bage in seama mai mult decat ar fi facut-o cand ne vedeam printr-o zona anume si atat. (asta fiind FOARTE RAR)

        Imi pare rau ca n-am mai intalnit-o de atunci.. as fi vrut sa aud ce are de spus cu adevarat. Mai ales ca a fost iubirea mea.. ( in tacere :))) )

        De la ea.. n-am mai cunoscut decat o singura S.. Si aceea esti tu :)))

        Acum probabil te mira ce-ti zic.. mai ales ca noi ne stim DE MULT.. nu tocmai de anul asta :mrgreen:

        Desi cu ce-am dezvaluit, nu m-ar mira sa te gandesti la ceva gen, aminitirea ei, iubirea ta 😆 Nu, pana la urma TU esti TU, ea era cu totul alta. (chiar si-n comportament)

      • BiscuiteS Says:

        Oamenii se schimba, fetele capata curaj daca nu il au de la inceput si probabil ca de aici si gestul ei. Ce dragut! Apropo de numele meu, stii ca pe primul tip pe care l-am placut prima data cu adevarat (in tacere, desigur, la fel ca tine), il chema Sorin? 🙂 Stiu ca mi se parea mie fascinanta treaba asta. Desigur ca era menit pentru mine! Copil, na!
        Si ma bucur ca stii putine S-uri :). Putine, dar bune, da?
        Auzi, auzi: tu de ce nu iti faci blog? Haaaaaaaai!

      • Lusio Says:

        In momentul asta deja nu mai stiu numarul exact de persoane care mi-au tot propus (unii o mai fac chiar si acum) sa-mi fac blog.. si crede-ma, e destul de mare :)))
        Macar acum stiu ca de mi-as face, as avea cu ce sa-mi umplu blogroll-ul sau ei cu mine :)))

        Da.. putine dar bune! 😀

        Interesant daca si tu ai poveste cu un S 😆

      • Lusio Says:

        Stii.. cu propunerile astea ma simt ca-n acest clip:

        ( 😆 )

        Unde tipul da un argument BUN si prietenului sare cu ceva gen “You should blog that shit!”

        Cam asa si la mine.. dupa ce dau niste pareri bune, apar faze de genul: Ar trebui sa mai scrii si pe un blog de-al tau, chestii d-astea faine 😆

  6. […] jos, vă prezint câteva figuri feminine si masculine care au apărut în reclamele vechi ale brand-ului, câteva sticle/doze de Coca-Cola vechi şi un slide show care […]


Leave a comment